Rahsia Tampil Langsing dalam Masa 7 Hari : Respons Segera Whatsapp 019-4211 440 .
Update Terkini, LIKE dan Follow Laman Facebook Lentik Dara Penang.
[ KHASIAT ] - [ HARGA ] - [ TESTIMONI ] - [ MAJALAH ] - [ SENARAI AGEN ] - [ BUAT DUIT ]

Khamis, 7 Disember 2017

Lentik Dara Murah

Lentik Dara Harga Murah - Lentik Dara Utara

Berapa harga Lentik Dara?
Lentik Dara dihasilkan lebih dari 9 jenis campuran semula jadi. Maka, berapa harga yang anda rasa patut dengan kesemua bahan-bahan ini?  Isipadu Lentik Dara 250ml mampu bertahan selama lebih kurang 20 hari ( 5ml sekali pengambilan ).  Jika anda dapatkan kesemua bahan-bahan ini di kedai dan ingin hasilkan jus campuran anda sendiri, berapa belanja anda patut keluarkan.  Berapa lama pula jus itu boleh bertahan?


Jadi RM75 adalah nilai yang berbaloi untuk anda menjaga kesihatan diri tanpa kompromi.  Jangan terlalu taksub dengan mereka yang tawarkan Lentik Dara harga murah.  Boleh jadi Lentik Dara itu adalah tiruan. Makin terjejas kesihatan anda nanti.  Jadi, sila berhati-hati dan dapatkan dari pengedar Lentik Dara yang sah ye.

Lentik Dara telah ditetapkan dengan harga pasaran  RM75 sebotol.  Jika anda mencari Lentik Dara, boleh dapatkan terus melalui Kak Za, stokis sah Lentik Dara zon utara. Penghantaran terus menggunakan Pos Laju.  Jika anda Lentik Dara 2 botol ke atas, caj pos ditanggung sepenuhnya hingga ke depan pintu rumah / pejabat anda.  Pelbagai FREE GIFT juga akan diselitkan bersama parcel Lentik Dara anda nanti. 😉😉

Wasap SEKARANG no di bawah.
⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓



[ Kandungan Jus Lentik Dara - Klik Sini ]
[ 10 Kebaikan Utama Lentik Dara - Klik Sini ]
. . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[ KHASIAT ] - [ HARGA ] - [ TESTIMONI ] - [ MAJALAH ] - [ SENARAI AGEN ] - [ BUAT DUIT ]